Gwarancja i zwrot
eskatepoint » Gwarancja i zwrot
1. Gwarancja
Gwarancje te obejmują naprawy i/lub konserwację przez określony czas, głównie przez osoby trzecie, a NIE bezpośrednio przez sprzedawcę. Sprzedawca zawiera umowę z Stroną Trzecią na obsługę jego produktów/ofert, a koszt tej usługi jest wliczony w cenę produktu. O okresie gwarancji i jej rodzaju kupujący informowani są na aukcji.
Nasze produkty objęte są gwarancją fabryczną obejmującą wady produkcyjne i materiałowe. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych nadużyciem, niewłaściwym użytkowaniem, zaniedbaniem, wypadkiem lub jazdą po wodzie. Czas trwania gwarancji można znaleźć przy danym produkcie. Wszystkie akumulatory w tablicach i boosterach objęte są 6 miesięczną gwarancją.
Paski napędowe, koła zębate/zębniki i gumy silnika piasty są uważane za materiały eksploatacyjne i dlatego nie są objęte gwarancją.
2. Zwroty
Na zwrot produktu masz 14 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania.
Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany iw takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś.
Twój produkt musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Twój produkt musi posiadać paragon lub dowód zakupu.
W celu zwrotu produktu prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy na stronie Zakładka Skontaktuj się z nami.
3. Zwrot
Kiedy otrzymamy Twój produkt, sprawdzimy go i powiadomimy Cię, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Po sprawdzeniu produktu niezwłocznie poinformujemy Cię o statusie zwrotu.
Jeśli Twój zwrot zostanie zatwierdzony, zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni.
4. Wysyłka
Zwracając przedmiot, jesteś odpowiedzialny za pokrycie własnych kosztów wysyłki. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od Twojego zwrotu.
Zwroty dostaw poza UE niestety nie kwalifikują się, chyba że uzgodniono inaczej. W przypadku, gdy zwrot spoza UE jest nadal realizowany, nadawca ponosi całkowity koszt zwrotu, w tym obsługę celną.
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Ogólnie rzecz biorąc, większość szczegółów jest wymieniona w wykazie. Większość gwarancji będzie obowiązywać od 6 miesięcy do 2 lat. Sprawdź szczegóły gwarancji, aby zobaczyć, kiedy się rozpoczyna i kiedy wygasa, a także wszelkie warunki, które mogą unieważnić gwarancję.
Może to być sprzedawca lub producent, który zapewni Ci usługę w zależności od Gwarancji Sprzedawcy LUB Producenta.
Zostanie to wymienione w wykazie. Sprzedający naprawi przedmiot, wymieni go lub zwróci pieniądze.
Type of Warranty
Producent
Sprzedawca
Producent
Jest to gwarancja oferowana przez oryginalnego producenta (OEM) produktu. Oznacza to, że producent naprawi produkt w określonym czasie, jeśli po zakupie zostaną w nim stwierdzone jakiekolwiek wady fabryczne lub inne. Kupujący proszeni są o bezpośredni kontakt z centrum serwisowym producenta w tym samym celu.
Sprzedawca
Jest to gwarancja oferowana specjalnie przez sprzedawcę. Sprzedawca oferuje naprawę produktu w określonym terminie, jeśli po zakupie stwierdzi w nim jakiekolwiek wady produkcyjne lub inne. Ramy czasowe gwarancji są wyraźnie wskazane przez sprzedawcę w ogłoszeniu.
Uwaga: jeśli gwarancja obejmuje wiele elementów (np. sprzęt i oprogramowanie), sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za naprawę przedmiotu, wymianę go lub zwrot pieniędzy, nawet jeśli jeden z elementów nie działa.