NOTATKA:

Firma ESKATEPOINT Tomasz Marut działająca przy ul. Gancarza 9, 36-100 Kolbuszowa oferuje na swojej stronie internetowej eskatepoint.pl połączenie: sprzedaży detalicznej prowadzonej za pośrednictwem domów sprzedaży wysyłkowej lub Internetu (czyli sprzedaży zwykłej, w której dostawca i strona umowy sprzedaży towaru jest firma ESKATEPOINT Tomasz Marut) oraz usługa dropshipping, gdzie firma ESKATEPOINT Tomasz Marut nie jest ani stroną umowy sprzedaży, ani dostawcą towaru, a jedynie pośrednikiem pomiędzy Klientem a dostawcą.

Poniższe warunki są podzielone na 2 części. Pierwsza część odnosi się do naszej działalności wysyłkowej, a druga do naszej usługi dropshipping.

Na końcu opisu każdego produktu wyświetlanego na eskatepoint.pl znajduje się informacja, która część regulaminu ma zastosowanie. Jest to równoznaczne z informacją, czy zamówienie dotyczy sprzedaży, w której stroną umowy sprzedaży jest ESKATEPOINT Tomasz Marut, czy też firma realizowała jedynie dropshipping, czyli pośredniczyła między klientem a zewnętrzną firmą dostarczającą produkt .

Dopisek ten, zgodnie z powyższym regulaminem, oznacza, że Klient wie i jest świadomy z kim zawiera umowę i na jakich warunkach.

REGULAMIN 1 CZĘŚĆ ST

Przed zakupem zapoznaj się z poniższymi warunkami.

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO< Właścicielem, Sprzedawcą oraz Administratorem Sklepu jest: Tomasz Marut działający pod firmą: ESKATEPOINT Tomasz Marut z siedzibą w Kolbuszowej, pod adresem: ul. Gancarza 9, 36-100 Kolbuszowa.

NIP: PL 9452274700, REGON: 525615880 wpisany do CEIDG.

Klient ma prawo do negocjacji warunków umowy ze Sprzedawcą przed złożeniem zamówienia.

W przypadku zrezygnowania przez Klienta z możliwości zawarcia umowy w drodze negocjacji, zastosowanie ma niniejszy Regulamin oraz przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

Sklep internetowy dostępny pod adresem: eskatepoint.pl prowadzony jest przez Tomasza Maruta, działającego pod nazwą ESKATEPOINT Tomasz Marut – szczegółowe informacje dotyczące prowadzonej działalności znajdują się powyżej.

Regulamin stanowi wzór umowy zastrzeżonej będącej umową zawieraną na odległość, w myśl ogólnych przepisów prawa polskiego.

W celu zawarcia Umowy ze Sprzedawcą Kupujący może skorzystać z możliwości negocjacji warunków Umowy lub zawrzeć ze Sprzedawcą Umowę na podstawie niniejszego Regulaminu.

Treść Regulaminu, w przypadku odrębnej decyzji Kupującego, stanowi treść Umowy zawartej pomiędzy Stronami. Treść Umowy zostanie utrwalona i udostępniona Kupującemu na trwałym nośniku zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu ewentualnego powołania się na Umowę przez Kupującego.

Sprzedaż prowadzona jest na terenie Polski i innych krajów Unii Europejskiej.

Klient może zapoznać się z Kodeksem Dobrych Praktyk Handlowców. Kodeks dobrych praktyk określa ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 r. Aktualne brzmienie ustawy dostępne jest pod adresem http://isap.sejm.gov.pl/

Wszystkie przedmioty oferowane w Sklepie eskatepoint.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu. Informacja ta jest równoznaczna ze zobowiązaniem Kupującego do dostarczenia Klientowi przesyłek bez wad.

Ceny podane na stronie Sklepu eskatepoint.pl wyrażone są w różnych walutach i zawierają podatek.

Kupujący może składać zamówienia w Sklepie 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu za pośrednictwem serwisu eskatepoint.pl.

Wszelka komunikacja ze Sprzedawcą prowadzona przez Kupującego będzie powodować koszty ponoszone przez Kupującego wynikające z umów zawartych pomiędzy Kupującym a osobami trzecimi. W przypadku korzystania z danych form porozumiewania się na odległość Sprzedawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ani świadczeń za możliwość porozumiewania się z nim.

Przedmiotem działalności Sklepu Internetowego eskatepoint.com jest sprzedaż detaliczna i hurtowa małych pojazdów elektrycznych oraz produktów szeroko pokrewnych.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. Nr. 16, poz. 93 ze zm.), ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014, poz. 827) oraz ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 września 1997 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.).

Postanowienia niniejszego Regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają jakichkolwiek praw Kupującego będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, poz. z późn. zm.), do czego Kupujący jest uprawniony na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku ich niezastosowania się do niniejszego Regulaminu, powyższe regulacje mają pierwszeństwo przed niniejszym Regulaminem.

W przypadku powstania sporu pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem, ten ostatni będzie mógł rozwiązać sprawę polubownie poprzez:

zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego

mediacja

zwrócić się do wojewódzkiego inspektora handlowego

uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu od Federacji Konsumentów, korzystając z porad infolinii konsumenckiej 800 007 707

„Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22 XNUMX/(WE), Sklep został zobowiązany do udostępnienia informacji znajdujących się na platformie Internetowego Rozstrzygania Sporów służącej rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami na poziomie unijnym (dalej: Platforma ODR). Na podstawie powyższego udostępniamy łącze elektroniczne do Platformy ODR. ec.europa.eu/odr, gdzie znajdują się informacje o sposobach pozasądowego rozwiązywania sporów, a w szczególności Konsument ma możliwość złożenia reklamacji w przypadku woli skorzystania z tych metod. Sposób ten jest jednak dobrowolny, co oznacza, że ​​w przypadku złożenia przez Konsumenta reklamacji za pośrednictwem Platformy ODR, Serwis nie jest zobowiązany do skorzystania z alternatywnych sposobów jej załatwienia. Odmowa świadczenia Usługi możliwa jest pomimo złożonej przez Konsumenta reklamacji w sprawie rozwiązania problemu w ww. sposób.”

DEFINICJE

REGULAMIN – niniejszy Regulamin wraz z załącznikami, informujący o obowiązkach i uprawnieniach obu Stron Umowy

STRONA – stroną umowy jest Kupujący lub Sprzedający; Kupujący i Sprzedający zwani są łącznie Stronami

UMOWA NA ODLEGŁOŚĆ – Umowa zawarta pomiędzy Stronami na odległość, gdy obie Strony Umowy nie są obecne razem; do zawarcia Umowy dochodzi przy wykorzystaniu zdalnych Kanałów Komunikacji dostępnych w Sklepie;

KANAŁY KOMUNIKACJI – określone w 10 I POSTANOWIENIA OGÓLNEGO formy składania zamówień na odległość;

SKLEP – sklep internetowy dostępny pod adresem: www.eskatepoint.com

SPRZEDAWCA i USŁUGODAWCA – ESKATEPOINT Tomasz Marut z siedzibą w Kolbuszowej, pod adresem: ul. Gancarza 9, 36 – 100 Kolbuszowa, NIP: PL 9452274700 Numer REGON: 525615880 wpisany do CEIDG.

KLIENT – osoba fizyczna, prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.eskatepoint.com oraz za pomocą telefonu lub poczty elektronicznej i posiadająca zdolność do nabywania praw zgodnie z Ustawą;

KLIENT – osoba fizyczna dokonująca zakupu rzeczy za pośrednictwem Sklepu internetowego eskatepoint.com, telefonicznie lub e-mailem w jakimkolwiek celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową

KUPUJĄCY – Klient i Konsument łącznie;

USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.eskatepoint.com i korzystająca z subskrypcji Newslettera; posiada zdolność do nabywania praw zgodnie z Ustawą;

ZAMÓWIENIE – oferta zawarcia umowy sprzedaży złożona przez Kupującego za pośrednictwem Sklepu internetowego eskatepoint.com;

UŻYTKOWNIK – każdy podmiot korzystający ze Sklepu internetowego;

KONTO – indywidualny panel administracyjny Użytkownika, dostępny po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu się w Sklepie internetowym eskatepoint.com, określony loginem i hasłem, służący do zawierania umów sprzedaży;

REJESTRACJA – proces polegający na utworzeniu przez Użytkownika Konta w Sklepie internetowym eskatepoint.com;

UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży towaru zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym za pośrednictwem Sklepu internetowego;

PRZEDMIOT – każdy przedmiot sprzedawany za pośrednictwem Sklepu internetowego eskatepoint.com;

NEWSLETTER – usługa świadczona drogą elektroniczną polegająca na przesyłaniu Usługobiorcom informacji handlowych dotyczących towarów własnych Sklepu;

SPOSÓB PŁATNOŚCI – sposób zapłaty za zamówiony towar, wybrany spośród metod oferowanych przez Sklep przez Kupującego w trakcie składania Zamówienia lub w wyniku indywidualnego ustalenia ze Sklepem, za pomocą innego sposobu płatności niż prezentowane na stronie internetowej;

SPOSÓB DOSTAWY – sposób dostawy zamówionego towaru, wybrany przez Kupującego spośród sposobów oferowanych w Sklepie lub po indywidualnym ustaleniu ze Sklepem, inny sposób dostawy niż prezentowany na stronie internetowej;

DOKUMENT SPRZEDAŻY – faktura VAT lub paragon, w zależności od wskazania Kupującego;

ZAŁĄCZNIKI – informacja o prawie odstąpienia od umowy i wzorzec odstąpienia od umowy;

KODEKS DOBRYCH PRAKTYK – zbiór zasad postępowania stosowanych przez Sprzedawcę, przyjętych do powszechnie obowiązującego prawa jako standardy etyczne i zawodowe, mające na celu zapobieganie nieuczciwym praktykom rynkowym;

INFORMACJA – informacja o przedmiocie znajdująca się przy opisie przedmiotu, stanowiąca opis najważniejszych terminów i cech danego przedmiotu, pozwalająca Kupującemu zapoznać się z jego cechami;

KOSZYK ZAKUPÓW – sposób przechowywania wybranych przez Klienta artykułów do późniejszego zakupu;

MIEJSCE WYDANIA PRZEDMIOTU – miejsce wskazane przez Kupującego w złożonym zamówieniu, do którego ma zostać dostarczony zakupiony przez Kupującego przedmiot;

CZAS WYDANIA TEM – czas, w którym Kupujący lub inna osoba upoważniona do odbioru rzeczy obejmuje przedmiot umowy w posiadanie;

ADRES REKLAMACYJNY I WYCOFANIA UMOWY – adres lub adresy wskazane przez Sprzedawcę jako adresy do składania określonych oświadczeń, pełniące funkcję adresu do korespondencji;

PRZEDMIOT UMOWY LUB PRZEDMIOT ŚWIADCZENIA – wybrane przez Kupującego rzeczy lub usługi będące przedmiotem Umowy lub przedmiotem Świadczenia; świadczenie przez Sprzedającego przesyłki w przypadku wyboru przez Kupującego jednego z oferowanych przez Sprzedającego sposobów dostawy jest również objęte przedmiotem Umowy;

USŁUGI ŚWIADCZONE ELEKTRONICZNIE – funkcjonalności systemu teleinformatycznego umożliwiające Usługodawcy oferowanie określonych rozwiązań technicznych, takich jak: możliwość rejestracji i prowadzenia Konta w Sklepie internetowym, świadczenie usługi Newsletter oraz umożliwienie jednorazowego złożenia Zamówienia poprzez Zamówienie Formularz dostępny w Sklepie internetowym; bez jednoczesnej fizycznej obecności stron (na odległość), poprzez transmisję danych na indywidualne żądanie Usługobiorcy, przesyłanych i odbieranych z wykorzystaniem urządzeń do elektronicznego przetwarzania, w tym kompresji cyfrowej, oraz danych w pełni rozgłoszonych, odebrane lub przesłane przechowywanie za pomocą sieci teleinformatycznej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne

FORMULARZ ZAMÓWIENIA – system techniczny umożliwiający Kupującemu złożenie Zamówienia przez Kupującego za pośrednictwem dostępnych pól formularza bez konieczności wcześniejszej Rejestracji w Sklepie internetowym

SYSTEM INFORMATYCZNY – struktury techniczne i informatyczne oraz oprogramowanie umożliwiające transmisję;

WADA – wada prawna lub fizyczna rzeczy zakupionej;

III REJESTRACJA

  1. Rejestracja w Sklepie internetowym eskatepoint.com jest dobrowolna i bezpłatna.
  2. W celu dokonania rejestracji w Sklepie Użytkownik powinien wypełnić formularz rejestracyjny znajdujący się na stronie Sklepu, podając w nim swoje faktyczne dane.
  3. W celu dokończenia procesu rejestracji Użytkownik zobowiązany jest do podania następujących danych:
  4. Nazwa Użytkownika
  5. Adres e-mail
  6. Hasło
  7. Powtórz hasło
  1. Zgoda na otrzymywanie Newslettera o promocjach i nowościach dostępnych w sklepie na adres e-mail podany podczas rejestracji może zostać opcjonalnie wyrażona w momencie rejestracji.
  2. Konto Użytkownika zostanie utworzone z chwilą uzupełnienia pól formularza rejestracyjnego wymaganymi danymi.
  3. W przypadku zmiany danych Użytkownika wymaganych do rejestracji po dokonaniu rejestracji, Użytkownik proszony jest o aktualizację danych tak, aby odpowiadały rzeczywistości.
  4. W przypadku zmiany danych Użytkownika wymaganych do rejestracji po realizacji umowy, Użytkownik proszony jest o ich aktualizację i poinformowanie o takim zdarzeniu Sklepu.
  5. W celu dokonania udanych zakupów w sklepie Użytkownik zobowiązany jest podać następujące dane:
  6. Imię
  7. Nazwisko
  8. Adres e-mail
  9. Telefon

Dane do wysyłki: osoba fizyczna/firma

  1. Imię/Nazwa firmy
  2. Nazwisko/NIP
  3. Państwo
  4. Województwo
  5. Nazwa ulicy
  6. Numer domu / mieszkania
  7. Miasto
  8. Kod pocztowy
  1. Opcjonalnie istnieje możliwość podania danych płatnika, zgodnie ze wskazaniami wskazanymi w ust. 3.
  2. Sposób wysyłki zostanie ustalony po wypełnieniu przez Użytkownika pól formularza zamówienia.
  3. Klient może opcjonalnie wprowadzić swoje notatki do składanego zamówienia.

IV ZAMÓWIENIA

  1. Klient może składać zamówienia w Sklepie 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu za pośrednictwem strony internetowej www.eskatepoint.com
  2. Informacje o towarach prezentowane na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego; oznaczają zaproszenie do zawarcia Umowy.
  3. Złożenie Zamówienia stanowi ofertę złożoną przez Klienta Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  4. Rejestracja i założenie Konta nie stanowi warunku złożenia zamówienia w Sklepie eskatepoint.com. Kupujący ma możliwość złożenia zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego bez konieczności wcześniejszej rejestracji za pomocą formularza zamówienia.
  5. W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien dodać przedmiot, który chce kupić do „Koszyka”. Dodanie towaru do „Koszyka” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Artykuły można dowolnie dodawać i usuwać z „Koszyka”.
  6. „Koszyk” umożliwia Kupującemu zarządzanie zamówionymi towarami oraz obliczanie wartości zamówienia.
  7. Wybrane pozycje należy dodać do „Koszyka” w celu sfinalizowania zamówienia. Kolejnym krokiem będzie wybór opcji określających odpowiednio: sposób płatności oraz sposób dostawy. Kupujący może złożyć zamówienie po zalogowaniu się na swoje Konto lub w przypadku niezarejestrowania się, podając w formularzu dane niezbędne Sprzedawcy do realizacji zamówienia.
  8. Kupujący podczas składania zamówienia może opcjonalnie wprowadzić uwagi do zamówienia poprzez przydzielenie ich w odpowiednim miejscu. W tym miejscu można wybrać inny adres wysyłki niż dane rozliczeniowe.
  9. Ostatnim etapem jest określenie formy dokumentu sprzedaży (paragon lub faktura VAT). Po wypełnieniu niezbędnych pól formularza należy wybrać przycisk „akceptuję”.
  10. Kupującemu zostaną udostępnione dane kupującego i adresowe, a także wartość zamówienia i sposób jego realizacji po złożeniu prawidłowego zamówienia. W przypadku akceptacji wszystkich wybranych elementów, w celu skutecznego złożenia Zamówienia należy wybrać przycisk „Zamawiam i płacę”. Za moment zawarcia umowy uważa się moment potwierdzenia przez Sklep internetowy przesłanego drogą elektroniczną.
  11. Kupujący może dokonać zmian w zamówieniu lub całkowicie wycofać zamówienie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu.
  12. Zamówiony towar wysyłany jest pod adres wskazany przez Kupującego.

Za moment pełnego wykonania umowy uważa się dzień odbioru przesyłki przez Kupującego.

V SPOSÓB PŁATNOŚCI

  1. Wszystkie ceny w Sklepie zawierają podatek.
  2. Sklep przewiduje następujące sposoby płatności:
  3. przedpłata – płatność przelewem – wpłata pełnej wartości zamówienia wyliczonej w kalkulacji na rachunku bankowym firmy przed wysyłką zamówionego towaru,
  4. przelew internetowy – płatność pełnej wartości zamówienia wyliczonej w kalkulacji na koncie bankowym firmy przed wysyłką zamówionego towaru,
  5. płatność kartą – wpłata pełnej wartości zamówienia wyliczonej w kalkulacji na rachunek bankowy firmy przed wysyłką zamówionego towaru,
  6. Kupujący zobowiązany jest dokonać zakupów i zamówić usługę według cen i kosztów przesyłki obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.
  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen i kosztów przesyłki, w szczególności w przypadku zmiany cenników podmiotów realizujących dostawy. Zapis ten nie dotyczy zamówień już realizowanych.
  8. Rzeczywiste ceny i koszty przesyłki podane są na podstronie Sklepu internetowego oraz widoczne są na poziomie Koszyka.

VI REALIZACJA DOSTAWY

  1. Dostawa następuje na adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu.
  2. Dostawy realizowane są za pośrednictwem różnych firm kurierskich, z którymi współpracujemy. Kupujący podczas składania zamówienia wybiera interesującą go formę wysyłki. Wysyłka towaru następuje niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia i jego potwierdzeniu przez sklep internetowy eskatepoint.com. Czas dostawy zależny jest od dostępności towaru oraz kraju, do którego towar jest wysyłany.
  3. Kupujący jest informowany o czasie realizacji zamówienia na etapie składania zamówienia. Jeżeli ma zostać przedłużony, kupujący otrzyma e-mail z informacją.
  4. Zamówienia będą realizowane w dni robocze w godzinach 9.00 – 21.
  5. W przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej w ust. 5, informacja o odpowiedzialności za przesyłkę zostanie przekazana Kupującemu przez Sprzedającego drogą elektroniczną na podany adres kontaktowy po złożeniu zamówienia.
  6. W przypadku, gdy Sprzedający nie jest w stanie spełnić świadczenia z uwagi na niedostępność towaru, niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 30 dni od zawarcia Umowy, poinformuje o tym Kupującego, który wówczas podejmie decyzję o dalszym postępowaniu w sprawie złożonego zamówienia .

VII REKLAMACJA – GWARANCJA

  1. W przypadku umów zawieranych z Konsumentami w trybie art. 22¹ Kodeksu Cywilnego, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 i dalszych Kodeksu Cywilnego za wady fizyczne lub prawne (rękojmia).
  2. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem świadczenia sprzedażowego była rzecz używana – przed upływem roku od z chwilą wydania rzeczy Konsumentowi.
  3. Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady albo wymianę rzeczy na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, nie wcześniej jednak niż po upływie dwóch lat od chwili wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana – przed upływem roku od chwili wydania rzeczy Konsumentowi.
  4. Jeżeli określony przez Sprzedawcę lub producenta termin przydatności do użycia upłynie po upływie dwóch lat od chwili wydania rzeczy Konsumentowi, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu zakończenie.
  5. Przez wadę fizyczną rozumie się niezgodność rzeczy sprzedanej z Umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z Umową w przypadku:

a) w danej rzeczy brakuje cech wskazanych w celu umowy, który jest zastrzeżony lub wynika z warunków lub przeznaczenia;

b) w danej rzeczy brakuje niektórych cech, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Kupującego, w tym podając próbkę lub wzór;

c) rzecz nie nadaje się do celu, o którym Sprzedający został poinformowany przez Kupującego przy zawarciu Umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

d) rzecz została wydana Kupującemu w stanie niezupełnym

6. Społeczne zapewnienie producenta lub jego przedstawiciela albo osoby wprowadzającej rzecz do obrotu w ramach swojej działalności gospodarczej, a także osoby, która umieszczając na obrocie swoją nazwę, znak towarowy lub inną cechę wyróżniającą rzecz przedstawia się jako jej producent, będzie traktowana na równi z zapewnieniem Sprzedającego.

7. Sprzedawca zostanie zwolniony od odpowiedzialności, o której mowa w ust. 7c, jedynie w przypadku:

a) udowodni, że nie zapoznał się lub nie mógł w uzasadniony sposób spełnić tych zapewnień;

b) wykaże, że zapewnienie nie mogło mieć wpływu na decyzję Konsumenta;

c) treść zapewnienia została skorygowana przed zawarciem Umowy ze Sprzedawcą

8. Rzecz sprzedana będzie miała wadę także w przypadku nieprawidłowego jej montażu i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedającego lub osobę trzecią, za którą Sprzedający ponosi odpowiedzialność, albo przez Kupującego, który zastosował się do instrukcji wydanej przez Sprzedającego.

9. W przypadku Umowy z Konsumentem, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od chwili wydania rzeczy, uważa się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta. Konsument odpowiada za wskazanie, że wada istniała w chwili zakupu, jeżeli wada została ujawniona po upływie roku od chwili wydania rzeczy.

10. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Konsument może:

a) złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;

b) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy;

c) żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;

d) żądać usunięcia wady

11. Konsument nie ma prawa odstąpić od Umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

12. Konsument korzystający z uprawnień z tytułu rękojmi jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na Adres Reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostawa przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument ma obowiązek udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W przypadku niewykonania zobowiązania przez Sprzedawcę, Konsument ma prawo zwrócić rzecz na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.

13. Sprzedawca uprzejmie prosi o załączenie opisu niezgodności towaru z Umową, co ma na celu ułatwienie procesu reklamacyjnego.

14. Sprzedawca w terminie 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do zgłoszenia Klienta.

W przeciwnym razie uważa się, że Sprzedawca uznał oświadczenie lub żądanie Klienta za uzasadnione.

  1. Sprzedawca na żądanie Konsumenta, o którym mowa w ust. 10 a lub b, może wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunąć, jeżeli nastąpi to niezwłocznie i bez znacznych niedogodności dla Konsumenta.
  2. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiona przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo wymiany lub naprawy rzeczy.
  3. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę, przy czym przy ocenie nadmiernych kosztów ocenia się wartość rzeczy wolnej od wad, jej rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także niedogodności, na jakich Uwzględnia się Klienta, na który mógłby być narażony inny sposób regulacji roszczeń.
  4. Sprzedawca może odmówić żądaniu Konsumenta zwrotu pieniędzy, jeżeli doprowadzenie rzeczy wadliwej do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z innym możliwym sposobem wymaga nadmiernych kosztów.
  5. W przypadku obniżenia ceny obniżona cena powinna pozostać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość rzeczy wadliwej pozostaje w stosunku do rzeczy wolnej od wad.
  6. Sprzedawca ma obowiązek wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo usunąć wadę w każdym rozsądnym terminie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
  7. W sytuacji, gdy rzecz wadliwa została zamontowana, Konsument może żądać od Sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania po wymianie na wolną od wad albo usunięcia wady. W razie niewykonania zobowiązania przez Sprzedającego Konsument uprawniony jest do dokonania tych czynności na koszt i ryzyko Sprzedającego.
  8. Sprzedający może odmówić demontażu lub ponownego montażu pod warunkiem, że koszt tych działań przekroczy wartość sprzedanej rzeczy.
  9. Konsument w przypadku, o którym mowa powyżej, może żądać od Sprzedawcy demontażu i ponownego montażu, jednakże zobowiązany jest ponieść część kosztów z tym związanych o wartość przewyższającą cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać zapłaty części kosztów demontażu lub ponownego montażu poniesionych przez Sprzedawcę do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.
  10. W przypadku umów zawieranych pomiędzy Klientem niebędącym konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu Cywilnego, na podstawie art. 558 ust. 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
  11. Konsument, na zasadach określonych w ust. 2,3, 4 i XNUMX niniejszego paragrafu Regulaminu, może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny ze względu na wadę fizyczną rzeczy sprzedanej, a gdy Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady, termin do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny biegnie z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
  12. W przypadku toczenia się przed sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi, termin przedawnienia pozostałych uprawnień przysługujących Konsumentowi z tego tytułu ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania w tej sprawie. Przepisy te stosuje się odpowiednio do postępowania mediacyjnego, przy czym termin przedawnienia pozostałych uprawnień z tytułu rękojmi przysługujących Konsumentowi rozpoczyna się od dnia ugody uzgodnionej przed odmową przyjęcia mediatora przez sąd lub bezskutecznym zakończeniem mediacji.
  13. Terminy dochodzenia uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej biegną od dnia, w którym Konsument stwierdził wadę, a w przypadku gdy Konsument odkrył wadę dopiero na skutek reklamacji osoby trzeciej – od dnia, w którym Konsument orzeczenie lub inna decyzja organu wydana w ramach sporu z osobą trzecią stała się prawomocna.
  14. Jeżeli Konsument z powodu wady rzeczy sprzedanej złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może żądać naprawienia szkody powstałej wskutek zawarcia umowy nie wiedząc o wadzie, chociażby szkoda wynika z okoliczności, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia Umowy, windykacji, postępowania, ubezpieczenia rzeczy, zwrotu poniesionych wydatków w zakresie, w jakim skorzystała, a nie otrzymała ww. od osoby trzeciej.
  15. Powyższe nie uchybia powszechnie obowiązującym przepisom prawa nakazującym naprawienie szkody wynikającym z właściwych przepisów ustawowych i wykonawczych.
  16. Jeżeli Sprzedający zataił wadę, upływ terminu nie wyłącza uprawnień z tytułu rękojmi.
  17. Adresem reklamacyjnym jest: ESKATEPOINT Tomasz Marut
  18. Gancarza 9, 36 – 100 Kolbuszowa, Polska
  19. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Wszelkie koszty uzasadnionej reklamacji zostaną zwrócone Klientowi na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

VIII GWARANCJA

  1. Towary sprzedawane za pośrednictwem Sklepu internetowego eskatepoint.com objęte są gwarancją Sprzedawcy i Producenta. Zarówno Producent jak i Sprzedawca udzielają rocznej gwarancji na zakupiony towar. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za niezgodność rzeczy z umową z tytułu rękojmi określonej w dziale VII Reklamacja – Gwarancja.
  2. Szczegółowe warunki gwarancji określa karta gwarancyjna wystawiona przez gwaranta.

IX WYMIANA 

  1. Kupujący uprawniony jest do wymiany danego towaru na inny rozmiar lub model w terminie 30 dni od dnia jego otrzymania.
  2. Koszty przesyłki w obie strony ponosi Kupujący.
  3. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien posiadać fabryczne opakowanie i metki, w przeciwnym wypadku towar zostanie odesłany na koszt Kupującego.
  4. Wymiana następuje niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki przez Sklep, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odbioru.
  5. Uprzejmie prosimy o umawianie wymian za pośrednictwem serwisu internetowego Sklepu eskatepoint.com.

X ODSTĄPIENIE OD UMOWY – ZWROT PRZEDMIOTU

  1. Pod sztuką. 27 ustawy o prawach konsumenta Konsumentowi, który zawarł umowę na odległość, przysługuje prawo odstąpienia od niej bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 i 35 Ustawy o prawach konsumenta, poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie w terminie czternastu dni od dnia otrzymania zamówienia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można przesłać drogą elektroniczną na adres: eskatepoint@gmail.com lub listownie na adres:

eskatepoint@gmail.com

ESKATEPOINT Tomasz Marut

Gancarza 9

36-100 Kolbuszowa

Polska

  1. Oświadczenie można złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik do niniejszego Regulaminu, który został przekazany Konsumentowi wraz z rzeczą, dostępnym również na stronie www.eskatepoint.com lub w innej formie, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.
  2. Wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1. Klient proszony jest także o podanie informacji o aktualnym rachunku bankowym, na który ma zostać dokonany zwrot środków.
  3. Sprzedawca potwierdza otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy

Konsumentowi niezwłocznie po jego otrzymaniu. Potwierdzenie to zostanie przesłane na adres e-mail podany przy zamówieniu lub wskazany jako kontaktowy w złożonym oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

  1. W przypadku odstąpienia od umowy Umowę uważa się za niezawartą.
  2. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz lub rzeczy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy
  3. Konsument zwraca rzecz lub elementy Umowy, od której odstąpił na własne ryzyko i koszt.
  4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości przedmiotu umowy lub rzeczy, będące wynikiem korzystania z rzeczy lub rzeczy w sposób wykraczający poza zwykłe gospodarowanie rzeczą w celu stwierdzenia cech, funkcjonalności i charakteru rzeczy.
  5. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci mu wszystkie dokonane przez Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, pod warunkiem że:

a) Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi wydatkami;

b) jeżeli Konsument wybrał inny sposób dostarczenia rzeczy niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;

c) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonalności, o którym mowa w ust. 8 powyżej;

10. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość dotyczącej usług rozpoczętych za zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, Konsument obowiązany jest zapłacić świadczenie wykonane do chwili odstąpienia od Umowy .

11. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem ceny lub wynagrodzenia zawartego w Umowie. Jeżeli cena lub wynagrodzenie jest nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty będzie wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

12. Konsument nie ponosi kosztów dostarczenia treści cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na wykonanie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy lub nie został o tym poinformowany utratę terminu przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy do chwili wyrażenia zgody lub przedsiębiorca nie złożył potwierdzenia w trybie art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta.

13. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Konsumenta płatności do czasu zwrotu rzeczy lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

14. Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadkach wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta.

XI ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Usługodawca za pośrednictwem Sklepu internetowego dostępnego pod adresem eskatepoint.com świadczy następujące Usługi Elektroniczne:
  2. założenia i obsługi Konta w Sklepie internetowym
  3. umożliwiające złożenie zamówienia poprzez odpowiedni Formularz
  4. Newsletter
  5. Świadczenie Usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę jest bezpłatne.
  6. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym i świadczeniu usługi Newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony.
  7. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na możliwości złożenia zamówienia za pośrednictwem odpowiedniego Formularza zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia zamówienia lub zaprzestania składania zamówienia przez Usługobiorcę.
  8. Zalecane wymagania techniczne współpracy z systemem teleinformatycznym to: komputer z dostępem do Internetu, dostęp do poczty elektronicznej, przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej, każda obsługuje JavaScript i pliki cookies, Mozilla Firefox w wersji 4.0 lub nowszej, każda obsługuje JavaScript i pliki cookies lub Google Chrome w wersji 8 lub nowszej. Zalecany ekran o rozdzielczości 1024×768 pikseli.
  9. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego zgodnie z prawem i zgodnie z dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw własności intelektualnej osób trzecich. Usługobiorca zobowiązany jest do niedostarczania treści o charakterze bezprawnym. Niedozwolone jest korzystanie z Usług elektronicznych w sposób bezprawnie zakłócający funkcjonowanie Sklepu internetowego poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń albo rozpowszechnianie lub umieszczanie w Sklepie internetowym niezamówionej komunikacji handlowej.
  10. Usługodawca może składać reklamacje dotyczące świadczenia usługi elektronicznej za pośrednictwem Sklepu internetowego eskatepoint.com drogą mailową Sklepu na adres e-mail: eskatepoint@gmail.com lub pisemnie na adres: ESKATEPOINT Tomasz Marut, ul. Gancarza 9, 36-100 Kolbuszowa, Polska

Usługodawca rozpatrzy reklamację nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. eskatepoint.com

eskatepoint@gmail.com

  1. Usługobiorca może wypowiedzieć usługę bez ograniczenia czasowego w przypadku świadczenia Usługi elektronicznej o charakterze ciągłym w każdym czasie i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia pocztą elektroniczną na adres: eskatepoint@gmail.com lub pisemnie na adres adres: ESKATEPOINT Tomasz Marut, ul. Gancarza 9, 36-100 Kolbuszowa, Polska
  2. Usługodawca może rozwiązać umowę o świadczenie Usługi elektronicznej bez ograniczenia czasowego w przypadku, gdy Usługobiorca obiektywnie i uporczywie narusza Regulamin, a w szczególności dostarcza treści o charakterze bezprawnym, po bezskutecznym, jednorazowym wezwaniu do zaprzestania ustalenia odpowiedniego terminu. W takim przypadku umowa wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o wypowiedzeniu.
  3. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać Umowę o świadczenie Usługi drogą elektroniczną w każdym czasie za wspólnym porozumieniem stron.
  4. Rozwiązanie Umowy o świadczenie usługi elektronicznej zawartej na czas nieoznaczony przez Usługodawcę i Usługobiorcę nie narusza praw lub świadczeń uzyskanych przez Strony w trakcie trwania umowy.
  5. Usługodawca udziela odpowiedzi w przypadku złożonej Reklamacji na podany przez Usługobiorcę adres e-mail lub w inny uzgodniony sposób.

XII POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Zmiany niniejszego Regulaminu mogą być dokonane po uprzednim powiadomieniu Użytkowników o zakresie przewidywanych zmian, nie później niż w terminie 14 dni przed dniem ich wejścia w życie.
  2. Zamówienia złożone w okresie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami. Użytkownik może usunąć swoje Konto w przypadku, gdy nie zgadza się z wprowadzanymi zmianami Regulaminu.
  3. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem będącym Konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu Cywilnego zostanie rozstrzygnięta przed sądem powszechnym właściwym według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu Cywilnego zostaną rozstrzygnięte przed sądem powszechnym właściwym ze względu na siedzibę Sklepu.
  5. Użytkownicy mogą kontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób:
  6. telefonicznie: +48 537 286 850
  7. e-mailem: eskatepoint@gmail.com
  8. za pomocą formularza kontaktowego
  9. pisemnie na adres: ESKATEPOINT Tomasz Marut, ul. Gancarza 9, 36-100 Kolbuszowa, Polska
  10. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie poprzez odnośnik umieszczony na stronie głównej Sklepu internetowego eskatepoint.com.
  11. Regulamin można utrwalić, uzyskać i powielić poprzez wydrukowanie lub zapisanie na odpowiednim nośniku danych.
  12. Nazwa Sklepu internetowego eskatepoint.com, adres pod którym się on znajduje: www.eskatepoint.com oraz wszelkie inne materiały w nim zawarte są przedmiotem praw autorskich i podlegają ochronie prawnej. Wykorzystywanie i rozpowszechnianie ich bez zgody właściciela Sklepu jest zabronione.
  13. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 22.07.2022r

ZASADY I WARUNKI 2ST CZĘŚĆ

REGULAMIN SPRZEDAŻY – DROPSHIPPING

§1. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Cena – kwota należna od Klienta Dostawcy z tytułu zawartej Umowy sprzedaży przekazywana za pośrednictwem Pośrednika.
  2. Dane osobowe – wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej w rozumieniu art. 6 ustawy o ochronie danych osobowych.

3. Dostawca – podmiot będący stroną Umowy sprzedaży Towaru prezentowanego w ofercie internetowej zawartej z Klientem, zobowiązany do dostarczenia Klientowi Towaru wraz z fakturą.

  1. Dropshipping – logistyczny model sprzedaży za pośrednictwem Oferty Internetowej polegający na przeniesieniu procesu wysyłki Towaru na Dostawcę. Rola Pośrednika w tym modelu logistycznym ogranicza się do zbierania Zamówień i przesyłania ich do Dostawcy, który realizuje wysyłkę Towaru do Klienta. Ponadto Pośrednik inkasuje wierzytelności i przelewa je w imieniu Klienta na rachunek bankowy Dostawcy, z zachowaniem należnej Prowizji. Pośrednik nie jest stroną Umowy Sprzedaży zawieranej przez Klienta.
  1. Klient – ​​osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, występująca jako konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, która w zakresie Oferty Internetowej zobowiązuje Pośrednika do przesłania Zamówienia w celu zawarcia Umowy Sprzedaży z dostawca.
  2. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 380, ze zm.).
  3. oferta internetowa – każda oferta dotycząca danego Towaru, zarządzana przez Pośrednika za pośrednictwem sklepu eskatepoint.com i mająca na celu skojarzenie Klienta z Dostawcą na zasadzie Dropshipping.
  4. kraj trzeci – kraj znajdujący się poza terytorium Unii Europejskiej („terytorium państwa trzeciego” w rozumieniu art. 2 ust. 5 ustawy o VAT). 
  5. Kraj UE – kraj znajdujący się na „terytorium Unii Europejskiej” w rozumieniu art. 2 ust. 3 ustawy o VAT.
  1. Pośrednik – przedsiębiorca prowadzący sklep internetowy eskatepoint.com oraz aukcje w serwisie eskatepoint.com, pośredniczący w Umowie Sprzedaży na zasadach Dropshipping. Zasady dropshippingu.

11. Prowizja – wynagrodzenie należne Pośrednikowi od Dostawcy za zbieranie Zamówień od Klientów i przekazywanie ich Dostawcy. Prowizja należna jest wyłącznie w przypadku zawarcia Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Dostawcą. Umowa Sprzedaży pomiędzy Klientem a Dostawcą.

12.Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną.

13.Rozporządzenie nr 1186/2009 – Rozporządzenie Rady (WE) nr 1186/2009 z dnia 16 listopada 2009 ustanawiające wspólnotowy system zwolnień celnych (Dz. Urz. UE.L z 2009 r. Nr 324 s. 23).

14. Towar – rzeczy ruchome stanowiące własność Dostawcy prezentowane w Ofercie Internetowej.

15. Umowa Dropshipping – umowa o świadczenie usług Dropshipping zawarta pomiędzy Brokerem a Klientem.

16.Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru w rozumieniu art. 535 Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy Dostawcą jako sprzedawcą a Klientem jako kupującym.

17.Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ustawa o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. 2016, poz. 922 ze zm.).

18.Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tj. Dz.U. 2014, poz. 827 ze zm.).

19.Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030 ze zm.).

20.Ustawa o VAT – ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 710 ze zm.).

21. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta przekazane Dostawcy przez Pośrednika, zawierające w szczególności informacje dotyczące ilości Towaru i miejsca dostawy oraz inne dane umożliwiające zawarcie Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Dostawcą.

§2 Postanowienia ogólne

1.Przed przystąpieniem do Oferty Online Klient powinien zapoznać się z postanowieniami niniejszego Regulaminu. Udział w Ofercie Internetowej oznacza:

  1. akceptacja postanowień Regulaminu;
  2. zgoda Klienta na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do obsługi i realizacji Zamówienia oraz realizacji praw i obowiązków w związku z zawartą lub przyszłą Umową Sprzedaży, zgodnie z Regulaminem Zamówienia. przyszłej Umowy Sprzedaży, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych;
  3. wyrażenie przez Klienta zgody na zawarcie Umowy Dropshipping przez Pośrednika.

Jednocześnie Pośrednik informuje, że z chwilą wykonania Umowy Dropshipping Klient traci prawo odstąpienia od Umowy Dropshipping na podstawie art. 38 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta.

(2) Oferta skierowana jest do osób fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową, tj. występujących jako konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego. 3.

(3) Pośrednik nie jest stroną Umowy Sprzedaży zawieranej przez Klienta. Pośrednik oferuje usługę pośrednictwa w zakupie Towarów w oparciu o model Dropshipping oraz zapewnia pomoc w jej realizacji, w szczególności poprzez przekazanie Zamówienia Dostawcy i przekazanie Ceny w imieniu Klienta.

(4) Dostawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za prawidłową dostawę Towaru.

(5) Wszelkie informacje zawarte w Ofercie Internetowej, dotyczące Towarów (w tym ceny), nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy z Dostawcą w rozumieniu art. Artykuł 71 Kodeksu Cywilnego.

(6) Zawarcie Umowy Sprzedaży i skuteczna realizacja Zamówienia możliwe jest wyłącznie wówczas, gdy wybrany przez Klienta Towar jest dostępny w magazynie Dostawcy. W przypadku niezgodności informacji podanych w treści oferty internetowej z faktycznym stanem magazynowym Dostawcy, Klient jest o tym fakcie informowany i ma możliwość zmiany Zamówienia w całości lub w części. Zamów całość lub część.

(7) W przypadku braku możliwości zawarcia Umowy sprzedaży w przypadku braku Towaru objętego Zamówieniem, Dostawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży w całości lub części, a Zamówienie zostanie anulowane w terminie w całości lub w części, o czym Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej. Dokonana przez Klienta zapłata za zamówiony Towar, którego dostawa nie mogła zostać dostarczona, Dostawca zostanie zwrócona niezwłocznie po skutecznym poinformowaniu Klienta o niemożności realizacji Zamówienia.

(8) Zdjęcia zawarte w danej ofercie internetowej służą wyłącznie celom informacyjnym. Niewielkie różnice pomiędzy kolorem rzeczywistym a kolorem pokazanym na zdjęciu mogą nieznaczne różnice w kolorze pomiędzy kolorem rzeczywistym a kolorem pokazanym na zdjęciu mogą wynikać także z ustawień monitora Klienta.

(9) Klientowi nie przysługują żadne roszczenia wobec Pośrednika w związku z zawartą lub przyszłą umową sprzedaży. Dostawca jest stroną Umowy Sprzedaży. Jednakże Pośrednik zapewni Klientowi w miarę możliwości niezbędną pomoc zarówno w zakresie reklamacji Towaru

złożone Dostawcy i złożenie przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Pomoc taka polega w szczególności na możliwości złożenia przez Klienta bezpośrednio na adres e-mail Brokera reklamacji (§ 7 Regulaminu) oraz oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży

Umowy Sprzedaży (§ 6 Regulaminu), która następnie zostanie przekazana Dostawcy.

10. Pośrednik ponosi odpowiedzialność wobec Klienta za niewykonanie lub nienależyte wykonanie swoich obowiązków z tytułu przekazania Zamówienia Dostawcy oraz z tytułu przekazania Dostawcy kwot zapłaconych przez Klienta z tytułu zawartej Umowy Sprzedaży, w w szczególności Cenę.

11. Dostawca jest wyłącznym właścicielem majątkowych i osobistych praw autorskich do opisów i zdjęć składających się na prezentację Towaru. przysługują wyłącznie Dostawcy. Dostawca udzielił Pośrednikowi niewyłącznej licencji na wykorzystanie zdjęć i opisów Towarów, zwalniając go jednocześnie od wszelkiej odpowiedzialności

przeciwko osobom trzecim z tytułu naruszenia praw autorskich do zdjęć i opisów przedmiotowych Towarów. Wszelkie roszczenia z tego tytułu będą kierowane do Dostawcy.

§3 Składanie zamówień

Spełnienie przez Pośrednika usługi przekazania treści Zamówienia Dostawcy inicjowane jest przez Klienta poprzez złożenie Zamówienia w Sklepie.

(2) Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

(3) Złożenie Zamówienia wymaga podania danych umożliwiających Dostawcy dostarczenie towaru oraz innych informacji niezbędnych do realizacji Zamówienia. Dane takie obejmują w szczególności: imię i nazwisko osoby fizycznej, nazwę osoby prawnej lub nazwę jednostki organizacyjnej, kod pocztowy, miejscowość, ulicę, numer budynku, numer mieszkania lub lokalu, województwo, numer telefonu komórkowego, adres e-mail. adres e-mail, ewentualnie inne dane niezbędne do prawidłowego dostarczenia przesyłki.

§4 Płatność – Ceny

(1) Pośrednik pośredniczy w przeniesieniu Ceny i ewentualnie innych kwot należnych z tytułu Umowy sprzedaży na rzecz Dostawcy od Klienta.

(2) Wszystkie ceny Towarów podane w poszczególnych Ofertach Internetowych są cenami całkowitymi, obejmującymi w szczególności informację o kosztach dostawy. Koszty przesyłki podane w ofercie uzależnione są od rodzaju przesyłki wybranego przez Klienta.

(3) Cena podana przy każdym Towarze jest wiążąca dla Dostawcy od chwili kliknięcia przez Klienta przycisku „Kup teraz”.

(4) Dopuszczalne są następujące metody płatności:

  1. przelew bankowy;
  2. karta płatnicza/kredytowa.
  3. Jeżeli należność za Cenę nie wpłynie na konto Pośrednika w ciągu 10 (słownie: dziesięciu) dni od złożenia Zamówienia, Pośrednik jest zwolniony z obowiązku przekazania Dostawcy treści Zamówienia (anulowanie Zamówienia ).

§5 Realizacja Zamówień

(1) Pod warunkiem całkowitego uiszczenia Ceny przez Klienta, Pośrednik przekaże Zamówienie Dostawcy do realizacji, w szczególności wysłania Towaru do miejsca wskazanego przez Klienta. Pośrednik przekazuje także w imieniu Klienta Cenę za Towar należną Dostawcy.

(2) Pośrednik zobowiązuje się przesłać Dostawcy Zamówienie wraz z Ceną w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od dnia zapłaty Ceny przez Klienta, a Dostawca zobowiązuje się wysłać Towar w terminie nie przekraczającej liczby dni podanej w ogłoszeniu.

(3) Po upływie 60 (słownie: sześćdziesięciu) dni roboczych od dnia otrzymania Ceny przez Dostawcę przesyłkę z Towarem uważa się za zaginioną. W takim przypadku Dostawca zwróci Klientowi Cenę albo ponownie wyśle ​​nowy Towar.

(4) Klient powinien po otrzymaniu Towaru sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub naruszenia opakowania należy w obecności Dostawcy spisać protokół szkody, który wraz z ewentualną reklamacją szkody należy niezwłocznie przesłać Pośrednikowi wraz z ewentualną reklamacją. Pośrednik.

§6 Prawo do odstąpienia od umowy

(1) Pośrednik informuje w imieniu Dostawcy, że każdemu Klientowi będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego przysługuje prawo odstąpienia od zawartej Umowy Sprzedaży w terminie 14 (słownie: czternastu ) dni, bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 Ustawy o prawach konsumenta (koszty zwrotu towaru).

(2) Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży (zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa), składając Dostawcy – za pośrednictwem Pośrednika – oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać drogą elektroniczną, podając w tytule wiadomości numer Zamówienia, na adres e-mail podany w zakładce Kontakt.

(3) Po złożeniu przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży Pośrednik niezwłocznie informuje Klienta o terminie, sposobie i adresie, na który Klient ma odesłać Towar. Termin ten nie może być krótszy niż 14 (słownie: czternaście) dni.

(4) Dostawca ma obowiązek zwrócić Klientowi dokonane przez Klienta płatności za Towar nie później niż w terminie 14 (słownie: czternaście) dni od dnia otrzymania odesłanego Towaru przez Klienta. Dostawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Sprzedający

Klienta, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z żadnymi kosztami.

(5) Uprawnienia, o których mowa w § 6 ust. 1-4 Regulaminu mają zastosowanie do Umów Sprzedaży zawieranych przez Klienta z Dostawcą mającym siedzibę na terenie państwa UE. Do Umów Sprzedaży zawieranych przez Klienta z Dostawcą mającym siedzibę w państwie trzecim mają zastosowanie przepisy prawa

obowiązującego ze względu na siedzibę Dostawcy, które może odbiegać od przepisów prawa obowiązujących w Państwach UE.

(6) W związku z tym, że Pośrednik uzyskał wyraźną zgodę Klienta na zawarcie Umowy Dropshipping (tzw. § 2 ust. 1 lit. c Regulaminu) i przed jej wykonaniem, Klient został poinformowany, że po wykonania, Klient traci prawo odstąpienia od Umowy Dropshipping, Klientowi zgodnie z art. 38 ust. 1 Ustawy o Prawach Konsumenta nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Dropshipping.

§7 Reklamacje dotyczące Towaru

(1) Dostawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, i to na zasadach określonych w art. 556-576 Kodeksu cywilnego, z uwzględnieniem wszelkich zmian w prawo w tym zakresie.

(2) Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, należy kierować na adres e-mail Pośrednika podany w zakładce kontakt. Pośrednik zobowiązuje się do nieodpłatnego świadczenia poniższej pomocy

Klienta w zakresie przekazania reklamacji Dostawcy. Reklamacje rozpatrywane są w terminach wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 3.

Uprawnienie, o którym mowa w § 7 ust. 1 Regulaminu dotyczy Umów Sprzedaży zawieranych przez Klienta z Dostawcą mającym siedzibę na terenie kraju UE. Do Umów Sprzedaży zawieranych przez Klienta z Dostawcą mającym siedzibę w państwie trzecim stosuje się przepisy prawa

obowiązującego ze względu na siedzibę Dostawcy, które może odbiegać od przepisów prawa obowiązujących w Państwach UE. PAŃSTWA UE.

§8 Reklamacje dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną

(1) Pośrednik podejmuje działania w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania każdej Oferty Internetowej w zakresie wynikającym z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się do usunięcia w rozsądnym terminie wszelkich nieprawidłowości zgłoszonych przez Klientów.

(2) Klient ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Pośrednika o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu danej Oferty Internetowej.

(3) W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości.

(4) Pośrednik zobowiązuje się rozpatrzyć każdą reklamację w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, a jeżeli nie będzie to możliwe, poinformować Klienta przed upływem tego terminu o terminie rozpatrzenia reklamacji.

§9 Cła i podatki

(1) Jeżeli Towar zakupiony od Dostawcy za pośrednictwem Oferty Internetowej wysyłany jest z kraju trzeciego, może podlegać dodatkowym opłatom celnym, akcyzowym lub innym podatkom jak Towar importowany (w szczególności podatkowi od towarów i usług lub podatkowi tożsamości). Ceny Towarów nie zawierają podatków i ceł, o których mowa, jeśli takie istnieją,

Ceny Towarów nie zawierają wspomnianych podatków lub ceł, których zapłatę ponosi Klient. 2.

(2) Wysokość ewentualnych ceł lub podatków może zostać obliczona na podstawie rzeczywistej (rynkowej) wartości Towaru (z wyłączeniem rabatów, rabatów i promocji), rzeczywistej wartości przesyłki (z wyłączeniem rabatów, rabatów i promocji) oraz koszt ubezpieczenia przesyłki – a nie kwoty zapłacone przez Klienta za Cenę.

§10 Postanowienia końcowe

(1) Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 22.07.2022

(2) We wszelkich sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy polskiego prawa powszechnie obowiązującego. 3.

(3) Wszelkie spory związane z Umową Dropshipping będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę witrynę, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie.
produkt dodany!
Produkt już jest dodany do listy życzeń
Removed from Wishlist
Shopping cart
close